Thursday, May 18, 2006

JAKE GOES FOR A STROLL IN A CAR PARK


Or "parking lot" as those crazy yanks like to say! Ah, as the summer months approach and the dark, depressing pitifulness of winter fades to a distant memory there is nothing I find more enjoyable than parading round an acre of concrete, just taking in life. Sometimes I like to count the spaces or see who hasn't 'Paid & Displayed'. Often I'll wait for hours by the disabled spots to check if the people who come back to them are really disabled and if they're not I like to shout at them and then wrestle them to ground screaming, 'How about I really show you what it's like not to walk, motherfucker!". From these pictures, I can see Jake enjoys the car park scene too. I didn't realise celebrities were getting into it. I wonder if he's likes dogging...

More crazy car park fun can be found at iheartjake.

33 comments:

Anonymous said...

L.A. weather for the day, determined by Gyllenhaal attire: Warm but oddly cool. Half of him is dressed for one season, half for another. Shorts, so we can see those beautiful legs. But his upper half once again obscured by a hoodie. Still, look at the rich color of the hoodie, and just think how very blue it probably makes his eyes look!

blackhatnbeard said...

That's in Bev Hills near the cupcake place---I think he's gotta sweet tooth. He looks happy and great! The blue is hot.

gin said...

I love his shorts. They make me want to eat him up.

blackhatnbeard said...

good point---I'd probably pass out if I saw his eyes together with that hoodie--he should be required to wear the sunglasses for public safety!

wtbgirl said...

Aaah the return of the blue hoodie. I missed it!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

He looks cute and happy in this.
Sugar rush from cupcakes? Shorts and socks combo all working well. What beautiful legs!

cina said...

LOL Britpopbaby, you crack me up!

"The future's so bright, I gotta wear... shades", right Jake?

I'm starting to think they're actually glued to his face.

Anonymous said...

Am I too demanding? This outfit's not doing it for me at all, actually. It's a bit 'mid-Western tourist on a first trip to enwhysee' for my taste. I still love The Jake, of course - GOD FORFEND - but I would like a more progressive get-up.

kokodee said...

*I wonder if he's likes dogging...*

Dear God! Miss brit! what a dirrrrty girl you are!
Of course, you will let me on the action if the response is affirmative *wink*

Anonymous said...

Hey, he is like the hottest guy alive and all, but im begining to get really upset about this beard thing. Perfect guy like him, and now he hides under that beard, it suxxxx. I want to see new pics without it, it drives me insane!!!
On the other hand, maybe i should just get a life:-)

Anonymous said...

I appreciate he's walking up an incline in the first pic, but it really looks as though his legs are disproportionately small in comparison to his top half. Still unbearably sexy though - I do so love the blue hoodie.

Ennis said...

Like the beard and love the smile (which we haven't seen too much of lately). And I'm glad Lureen located the blue parka (well, ok it's more of a hoodie)

Prophecy Girl said...

I love the blue hoodie. I wish I could borrow it from him (i.e. I wish he would offer it to me sometime when he noticed I was cold).

Anonymous said...

We should all buy hoodies like this so we can identify each other.

wontingwitch said...

anon 9:58 you might be on to something here...

Anonymous said...

LOL, that's one hell of a dorky outfit! XD

miffed67 said...

We should all buy hoodies like this so we can identify each other.

Speaking of that, what's up with the Jake Watch merch, britpop?

Ahhhh, the blue hoodie! How I missed thee. And SHORTS! Does that mean Sock Watch is not too far behind? He's a cutie, I don't care what he's wearing, as long as I get to see it!

HephaistionLo said...

In the first pic he looks like he has a small gap in his teeth.

Is that the infamous chipped tooth from JARHEAD?

Does he wear a removable cap to hide it normally and he's not wearing it in this pic?

squallcloud said...

He looks so very pretty. I think I'm partial to the gray hoodie though... Thing probably gets skanky after a time so you gotta switch off but I like the new haircut and I can deal with the beard for now.

brit, you crack me up.

bookgirltx said...

Ever notice how he's always carrying drinks and/or bags of food? It's becoming painfully obvious that he needs someone at home to cook and pour for him. And since I'm not too busy right now, I better get my ass to L.A. before dinnertime :DDDD

miffed67 said...

Ever notice how he's always carrying drinks and/or bags of food?

Yeah, for a minute there, I didn't notice the cup and straw combo in his hand.....I was a little worried! But I see things are perfectly normal....Jake with a beverage, a straw, and a bag of goodies!

Katie of Sweden said...

Yeah, he has some sort of oral fixation.. (guess wft likes that..)

britpopbaby said...

Speaking of that, what's up with the Jake Watch merch, britpop?

I'm in talks with my designer as we speak.

miffed67 said...

Yeah, he has some sort of oral fixation..

Yes, he does...the way he's always sticking that tongue out.......I'll be back later, y'all!

Sarah920 said...

I find it interesting no-one needed to ask what dogging actually meant...

We all have very filthy minds.

britpopbaby said...

I find it interesting no-one needed to ask what dogging actually meant...

Ha! Yeah, I thought I'd get away with it because not everyone would know about it. Says a lot...;)

Anna said...

Anonymous 9:48 said...
"...but it really looks as though his legs are disproportionately small in comparison to his top half."

It's because his shorts are hanging waaaay low on his hips. He does the same thing with *the jeans*. I'm surprised they don't just fall off him as soon as he takes a step...

miffed67 said...

I'm surprised they don't just fall off him as soon as he takes a step...

We can only hope......

Dynah said...

If someone followed me around outside all day long and took pictures, I'd be wearing sunglasses in every picture. I wear them whenever I go out of the house, even if it's not sunny. My eyes are just really sensitive so it's easier to see outside with the shades on.

So I can understand Jake's affinity for them.

I do miss seeing the eyes, though!

beskyddaren said...

Jake's too good to us, it was only yesterday miffed67 asked him to show some leg for us!

LMAO!! Brit, you're back to your six degrees of bat shit graziness.

Karyney said...

Sometimes I want to do that too, at the handicapped spots. LMFAO.

HephaistionLo said...

"'I find it interesting no-one needed to ask what dogging actually meant...'

Ha! Yeah, I thought I'd get away with it because not everyone would know about it. Says a lot...;)"


Actually, I didn't know what it meant. lol

But I googled it. :)

And people say the Internet isn't educational!

I love the Internet!

Jan said...

Speaking from my own personal experience being a permanently disabled wheelchair user....many many times I experience people parking in disabled parking spots, and then proceed to walk out of their vehicles. It's often somewhat of a debatable issue amongst disabled and able bodied people because in this modern age, there is now such a broad spectrum as to a person being classified with a disability. People parking in disabled parking spots is often being abused. Nice to hear that there are a few of you out there who would be willing to fight on our behalf sort of speak, LOL!